جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات (سرویس های جدید، آموزش ها، محدودیت ها و ... ) در کانال اطلاع رسانی عضو شوید!
کلیک کنید

⚖ قوانین استفاده از خدمات گُلدن اِس ام ام :

🖌 کاربر گرامی چنانچه شما از خدمات گُلدن اِس ام ام استفاده نمایید به منزله قبول قوانین زیر است :

۱ – درصورت تغییر آیدی و لینک سفارش بعد از ثبت، مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۲ – در صورت ارسال لینک اشتباه مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

‌۳ – در صورت ثبت سفارش تکراری و پشت سر هم برای یک (پیج ، کانال ، گروه و …) مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۴ – درصورتی‌ که از چندین جای مختلف سفارش برای یک (پیج ، کانال ، گروه و …) ثبت کنید مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۵ – در صورت سفارش بیش از حداکثر سرویس (بیش از ظرفیت) مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۶ – در هر سفارش فقط آمار اولیه سفارش به شما تحویل داده میشه و به علت حجم بالای سفارشات امکان گرفتن شات شروع و پایان وجود ندارد!

۷ – سرویس هایی که درحال تست میباشند ضمانتی از بابت ریزش و کیفیت ندارند و اگر مشکلی بوجود بیاید مسئولیت و عواقب بر عهده کاربر سفارش دهنده میباشد.

۸ – مدیریت هر زمان که نیاز باشد قوانین را ویرایش می‌کند لذا شما موظفید که قوانین را مطالعه فرمایید.

۹ – در صورتی که تراکنش مشکوکی مشاهده شود پنل طلایـی این اختیار را دارد که از کاربر مربوطه مدارک مورد نیاز را درخواست کند.

۱۰ – برگشت وجه فقط به حساب کاربری در ربات امکان پذیر است و امکان برگشت به حساب بانکی وجود نخواهد داشت.

۱۱ – ثبت سفارش برای کانال ها و پیج های خارجی “ممنوع” هست و انجام نخواهد. مسئولیت برگشت نخوردن سیستمی هزینه این سفارشات به عهده سفارش دهنده آن است!

۱۲ – دریافت لینک پرداخت از ربات یا سایت و ارسال آن به سایر افراد جهت واریز وجه تخلف محسوب میشود و درصورت مشاهده حساب کاربر مسدود دائم خواهد شد.

۱۳ – به علت تغییر سیاست شبکه های اجتماعی ضمانت ریزش فقط در شرايط عادی قابل اجرا میباشد و اگر چنانچه موج دلیتی همگانی و سراسری از طرف شبکه های اجتماعی ارسال شود این ضمانت باطل خواهد بود.

۱۴ – ضمانت ریزش به علت تغییر سیاست های اپلیکیشن ها فقط تا ۵ روز بعد از ثبت سفارش اعتبار دارد و قابل پیگیری میباشد.

۱۵ – لطفا در ارتباط با واحد پشتیبانی صبور باشید و فقط کد پیگیری سفارش رو ارسال بفرمایید یا سوال خود رو مطرح کنید (بعد از ثبت درخواست پیگیری صبور باشید و از ارسال پیام تکراری و بی مورد اکیدا خودداری‌ کنید)!

۱۶ – درصورتی که بعد از ثبت سفارش فورا به پشتیبانی مراجعه کنید و درخواست پیگیری بی مورد داشته باشید سفارش شما به انتهای لیست انتظار خواهد رفت، فقط در زمانی می‌توانید درخواست پیگیری ثبت کنید که از زمان انجام گفته شده در توضیحات سرویس گذشته باشد.

۱۷ – در صورت هرگونه بی احترامی یا توهین به واحد پشتیبانی، بدون اخطار قبلی حساب کاربری شما با هر مقدار موجودی مسدود خواهد شد.

۱۸ – مبلغ حاصل از سود زیرمجموعه گیری بعد از درخواست تسویه حساب به حساب کاربری افراد در سایت و ربات افزوده خواهد شد! (در صورتی که درخواست تسویه حساب در ربات صادر شود به حساب کاربر در ربات و در صورتی که در سایت صادر شود به حساب کاربر در سایت افزوده می گردد)

موفق باشید❤

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد